Jak začít s prodejem výrobků přes internet?

Chcete si přivydělat prodejem svých vlastních výrobků a nevíte, jak na to? Máme pro Vás rady a tipy, jak si přivydělat prodejem výrobků na internetu.

Internet je skvělý prostředek na nákup a prodej výrobků. Aby prodej Vašich výrobků probíhal bezpečně a hladce, držte se našich základních doporučení. Prodej vlastního sortimentu je běžnou součástí internetového trhu. Bohužel pro Vás roste i konkurence. Prodej přes internet není pro každého člověka. Na druhou stranu stále více lidí hledá výrobky a služby online.

Jasný cíl a koncepce

Pozitivní musí být první dojem z Vašeho profilu nebo internetového webu. Grafická stránka, texty, výstižné popisky, struktura – to vše hraje velkou roli při nákupu produktů. Návštěvník si prohlíží obrázky, které u něj vzbudí emoce. Tyto produkty mu pomohou při rozhodování.

Zamyslete se nad tím, proč by si zákazníci měli vybrat právě Vás. Výjimečnost Vašeho profilu či webové stránky prodává. Na úvodní stránku si sepište všechny informace, proč si mají vybrat právě Vaše produkty. Může to být cena, dodací podmínky, reklamační lhůta, specifické vlastnosti výrobků, a mnoho dalších. Buďte v prodávání kreativní.

Co a kdy budete prodávat?

Přes internet můžete prodávat prakticky cokoli Vás napadne – oblečení, elektroniku, auta, šperky, recepty, dekorace, pletení, apod. Za vystavení inzerátu na bezplatných webových stránkách opravdu nic nedáte.

Objevte si svůj správný čas, na prodej Vašeho sortimentu. Pokud vyrábíte vánoční dekorace, určitě vhodným časem k rozšíření nabídky bude podzim. Naopak, pokud budete chtít prodávat letní kousky oblečení, zaměřte se na výrobu na jaře.

Kde své výrobky prodat?

Internetových webů na prodej výrobků je mnoho, např. Bazos.cz, Sbazar.cz, Aukro.cz, Fler.cz, apod. Pokud máte nějaké specializované služby, můžete využít i některé weby přímo na jednotlivé služby – Bezrealitky.cz, Sauto.cz, apod.

Vlastní prodej výrobků

Ke každému sortimentu/výrobku si připravte popis. V popisu by se měly objevovat všechny důležité parametry, které výrobek charakterizují – barva, rozměry, materiál, počet kusů, apod. U popisu výrobku nesmí samozřejmě chybět kvalitní fotografie. Čím kvalitnější a lákavější fotografie budou, tím více zákazníků o Váš produkt bude stát. Největší pozornost upoutáte právě lepšími a kvalitnějšími fotografiemi.

Pokud si nejste jisti cenou výrobku, podívat se můžete i na konkurenci. Samozřejmě nižší cena upoutá více zákazníků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *