Základy marketingu: Toto musí znát každá firma!

Než se pustíte do propagace vaší firmy nebo vašeho zboží, musíte bezpodmínečně znát tyto základy. Jen tak se vyhnete chybě, kterou opakují stále dokola a dokola české firmy. Jedná se sice o drobnost, která vás ovšem ušetří statisíce vyhozených korun. Pročtěte se tímto článkem a zjistěte více. A není to navíc zadarmo! Přečtením tohoto článku ušetříte firmě statisícové výdaje!

Nejdůležitější je nástroj komunikace

To zcela nejzákladnější, nad čím se jako majitel, marketér nebo manager musíte zamyslet, je komunikační kanál, jakým budete s potenciálními zákazníky komunikovat. Není to ani tak podoba reklamy, zvolený budget nebo kvalita marketingového týmu. Je to právě komunikační kanál, který hraje obrovskou roli. A proč?

Komunikační kanál je základ!

Představte si, že byste chtěli prodat nějaký výrobek určený pro důchodce a jako marketingový kanál mylně zvolíte třeba Instagram. Co se stane? Oslovíte sice reklamou stovky, možná tisíce lidí, ale žádného seniora. A výsledek? Nulový prodej a vyhozené peníze za reklamu. Proto je komunikační kanál tak důležitý.

Jak se vyhnout fiasku?

Jak se takové situaci vyhnout? Jednoduše! Nejprve se zamyslete nad tím, ke komu chcete své sdělení doručit. A na základě toho už je velice jednoduché zvolit ten správný komunikační kanál. Pokud chcete oslovit mladé, zvolte sociální sítě. Pokud jsou vaší cílovou skupinou spíše důchodci, zvolte tištěnou reklamu apod. Díky takovému jednoduchému kroku se vyhnete vyhozeným penězům i neúspěchu.

Proč tuto chybu firmy neustále opakují?

Řeknete si, že je to skutečně jednoduché. Jak to, že to tedy firmy nedělají a neustále opakují stejné chyby? Možností, jak se prezentovat, je totiž v dnešní době přehršel. Vyznat se v nich je velmi těžké a neodolat pokušení vyzkoušet nějaký nový, atraktivní nástroj ještě těžší. Málokdo svodům dnešních možností odolá. Proto potom firmy často sáhnout po nevhodných kanálech, i když je volba těch správných velmi jednoduchá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *